Przejdź do treści

Wyniki badań

Raport z badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami IT 2021/2022.

Po dwóch latach przerwy związanej z niepewną sytuacją na rynku pracy spowodowanej pandemią COVID-19 ponownie przeprowadziliśmy projekt badający skuteczność działania portali z ogłoszeniami IT. Celem badania było m.in. sprawdzenie poziomu jakości obsługi portali branżowych z ogłoszeniami o pracę w branży IT i analiza otrzymanych aplikacji. Wykorzystaliśmy metodologię tajemniczego klienta, przy współpracy z firmą, która opublikowała… Czytaj dalej »Raport z badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami IT 2021/2022.

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Raport z badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami IT 2021/2022. została wyłączona

Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych.

Ponownie przeprowadziliśmy badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych (pierwsza edycja badania odbyła się jesienią 2019r.). Badanie przeprowadzono pośród firm obsługujących według https://top100.webhostingtalk.pl co najmniej 10 000 domen. Realizacja badania polegała na symulowaniu zwiększonego ruchu na infoliniach poprzez jednoczesną próbę łączenia się kilku osób z tymi infoliniami. Ocenie została poddana efektywność dodzwaniania się oraz czas oczekiwania… Czytaj dalej »Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych.

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych. została wyłączona

# 2 Koronawirus, a plany podróżnicze Polaków – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników.

Porównując sytuację z przełomu marca i kwietnia z tą w okresie przed Wielkanocą nie widać znaczącej zmiany dotyczącej planów podróżniczych Polaków. Nadal spokojnie czekamy na rozwój sytuacji bez podejmowania pochopnych decyzji. Natomiast widać wyraźnie podróż do których krajów odpuścimy sobie w roku 2020. Coraz bardziej zauważyć można, że miejsce jako bezpieczne na tegoroczne wakacje wskazujemy… Czytaj dalej »# 2 Koronawirus, a plany podróżnicze Polaków – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników.

Posted in wyniki | Możliwość komentowania # 2 Koronawirus, a plany podróżnicze Polaków – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników. została wyłączona

Koronawirus, a plany podróżnicze – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników

Nie zmniejszenie przychodów, czy konieczność oszczędzania, a obawa o zdrowie – swoje i najbliższych są powodem zmiany planów statystycznego polskiego podróżnika. Jak wybuch pandemii wpłynął na jego plany, kiedy planuje wznowienie podróży, czego się obawia, na jakich podstawach opiera swoje decyzje? Od 31 marca trwa Ogólnopolskie Badanie Podróżników, w którym w ciągu zaledwie kilku dni… Czytaj dalej »Koronawirus, a plany podróżnicze – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Koronawirus, a plany podróżnicze – raport częściowy Ogólnopolskiego Badania Podróżników została wyłączona

Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych.

Pod koniec października 2019 r. przeprowadziliśmy badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych. Realizacja badania polegała na symulowaniu zwiększonego ruchu na infoliniach poprzez jednoczesną próbę łączenia się 20 osób z tymi infoliniami. Ocenie została poddana efektywność dodzwaniania się oraz czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wyniki badania pokazuje raport, który możecie Państwo pobrać poniżej.

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Badanie skuteczności działania infolinii firm hostingowych. została wyłączona

Badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę

Na zlecenie firmy No Fluff Jobs  na początku tego roku przeprowadziliśmy projekt, którego celem było m.in. sprawdzenie poziomu jakości obsługi portali branżowych z ogłoszeniami o pracę w branży IT i analiza otrzymanych aplikacji. Wykorzystaliśmy metodologię tajemniczego klienta, przy współpracy z firmą, która opublikowała na portalach ogłoszenia o pracę na stanowiska: Frontend Developer, Full Stack Web… Czytaj dalej »Badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Badania skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę została wyłączona

Godne życie na emeryturze – co to oznacza dla Polaków?

Po zakończeniu pracy zawodowej chcemy dostawać z tytułu emerytury prawie tyle ile wynosi w Polsce średnie miesięczne wynagrodzenie (stan na grudzień 2017 roku). Kwota za jaką mieszkańcy naszego kraju mogliby zapewnić sobie godne życie to wg ich deklaracji 3 000 zł (średnia). Ocena wysokości tego świadczenie różni się w zależności od cech demograficznych. Mężczyźni chcą otrzymywać… Czytaj dalej »Godne życie na emeryturze – co to oznacza dla Polaków?

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Godne życie na emeryturze – co to oznacza dla Polaków? została wyłączona

Internet wg nastolatków – wyniki badań jakościowych

Pokolenie dzisiejszych nastolatków właściwie nie pamięta tych zamierzchłych czasów, kiedy świat obywał się bez Internetu. Młodzi ludzie zapytani o to, jak wytłumaczyliby komuś czym jest Internet reagują zaskoczeniem. Poproszeni o próbę stworzenia tego rodzaju definicji najczęściej mówią, że jest to miejsce, w którym jest wszystko czego szukasz (i dużo więcej), w którym znajdzie się na wszystko odpowiedź.… Czytaj dalej »Internet wg nastolatków – wyniki badań jakościowych

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Internet wg nastolatków – wyniki badań jakościowych została wyłączona

Okiem przedsiębiorcy – Pracownicy z Ukrainy

Jedynie 30% przedstawicieli firm uważa, że pracownicy z Ukrainy zabierają pracę Polakom Napływ pracowników ze wschodu obserwujemy już od tak dawna, że nie można mówić ani myśleć o nim w kategoriach chwilowego trendu. Świadczyć o tym mogą m.in. powstające agencje pośrednictwa pracy specjalizujące się w pozyskiwaniu pracowników z Ukrainy, a z drugiej strony – inicjatywy… Czytaj dalej »Okiem przedsiębiorcy – Pracownicy z Ukrainy

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Okiem przedsiębiorcy – Pracownicy z Ukrainy została wyłączona

Brand News – Żałoba marek

Ponad połowa uczestników badania uznała, że marka, której zniknięcia żałowaliby jest niezastąpiona. A gdyby z rynku zniknęła TA marka? Której żałowałbyś najbardziej? O taki mini-eksperyment myślowy poprosiliśmy 1000 respondentów, którzy brali udział w naszym badaniu. Mimo, że to dość szerokie podejście do tematu, postanowiliśmy zaryzykować, aby stworzyć swego rodzaju mapę percepcyjną marek – o jakich… Czytaj dalej »Brand News – Żałoba marek

Posted in wyniki | Możliwość komentowania Brand News – Żałoba marek została wyłączona